.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 6 October 2017

Hybrid goes digital!


New life, a digital one, for TS-830s!
Just made the mod and I am not sure how well it going to work, I do believe though because the once Kenwood flagship has an excellent receiver and then the RTL-SDR dongle has prove its reception capabilities, that the outcome will be fantastic.
I am using the IF OUT 1 of the TS-830s which is a buffered output for pan display use, to feed the ANT. input of the R820T2 RTL2832U SDR dongle.
Then I can either tune the Kenwood as an ordinary radio and see the stations and their signals on to my screen or have the radio at the centre of the band and tune to signals and stations with my mouse.
I made the necessary interconnection cable (SMA connector+a few feet of RG-174 and an RCA connector) and start experimenting last night thus the QRG of 3.780MHz.
More to come!



Νέα ψηφιακή ζωή, για το TS-830s!
Απλώς έκανα το mod και δεν είμαι σίγουρος πόσο καλά θα λειτουργήσει, πιστεύω όμως ότι επειδή η κάποτε ναυαρχίδα της Kenwood έχει έναν εξαιρετικό δέκτη κι έπειτα το dongle RTL-SDR έχει αποδείξει τις ικανότητές του στην λήψη, ότι το αποτέλεσμα θα είναι φανταστικό.
Χρησιμοποιώ το IF OUT 1 του TS-830, το οποίο είναι μια έξοδος με ρυθμιζόμενη ένταση για χρήση σε οθόνη, για να τροφοδοτήσω το ANT. input του R820T2 RTL2832U SDR.
Τότε μπορώ είτε να συντονίσω το Kenwood ως συνηθισμένο Π/Δ και να δω τους σταθμούς και τα σήματα τους στην οθόνη μου ή να έχω το ραδιόφωνο στο κέντρο της μπάντας και να συντονίσω τα σήματα και τους σταθμούς με το ποντίκι μου.
Έκανα το απαραίτητο καλώδιο διασύνδεσης (υποδοχή SMA + μερικά πόδια RG-174 και υποδοχή RCA) και άρχισα να πειραματίζομαι χθες το βράδυ με  QRG 3.780MHz.
Ακολουθούν περισσότερα!

Περίμενα να ακούσω τον πανεπιστήμονα SV0GU να μου αναπτύξει την δική του πανεπιστημονική/ανατρεπτική/καινοτόμα θεωρία, γιατί τα ράντιαλ μιας κάθετης δεν "εκπέμπουν" και δεν διαρρέονται από ρεύμα.
Ο Θεός τον φύλαξε για μιά φορά ακόμα από το ρεζίλεμα!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!