.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 13 March 2017

JINGTONG 12Watts 3bander!

Are you ready for this?!
Are you ready for this?!
Ladies and Gentlemen the new JingTong 12Watts 3bander review!
 The brand new JT-5988HP is a (purportedly) 12-watt, tri-band radio, with a 4800mAh battery from JINGTONG (US VENDOR), a handset and parts supplier out of China. The JT-5988HP is, at least initially, marketed in the US by HESENATE (pronounced Her-sen-ate). The specs on the JT-5988HP are shown in the sidebar to the right......


Νέο καλούδι από τους γελαστούς ανθρώπους!
3μπαντο, από 12 Βατ το ξεκινάνε στην διαφήμιση, 10/5 Βατ το δίνουν στις προδιαγραφές του στην δίπλα στήλη.
Όπως βέβαια ότι προσμετρούν στις μπάντες και την ραδιοφωνική 88-108MHz χωρίς βέβαια να εκπέμπει εκεί! 
Συνεχίζουν να μας καταπλήττουν οι Κινέζοι. Να δούμε μέχρι πότε και με τι!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!