.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 29 June 2016

Icom IC-7300 review plus another FT-991 vs IC-7300 comparison!


In August 2015 at the Tokyo Hamfair, Icom debuted a new type of transceiver in their product line––one featuring a direct RF sampling receiver. Essentially, it was an SDR tabletoptransceiver.
At about the same time that the IC-7300 started shipping around the world, Icom pulled their venerable IC-7200 off the market. Yet the IC-7200 was established as a well-loved product, due to its highly sensitive receiver, its relatively robust front end, and its quality audio. Moreover, it was simple to operate, which made superb as a Field Day or radio club rig.
Therefore, even though the IC-7300 promised much more versatility than the IC-7200, for its price point it had a tough act to follow.
So, of course––even more so than with any other radio Icom has introduced in the past few years––I was eager to get my hands on a IC-7300.  I’m very fortunate that my good friend, Dave Anderson (K4SV) was one of the first purchasers of the IC-7300, and that he didn’t mind (after only having the rig perhaps one week!) allowing me to borrow it for a several weeks for evaluation.
Note:  I should state here that since this rig was loaned to me, I evaluated it based on the firmware version it shipped with, and made no modifications to it.

IC-7300 vs FT-991 40m SSB

Again in that test the FT-991 sounds better that its opponent IC-7300. I can't afford any of them and I can't advise on any of them. They say, the best CW filter lies between your ears. Just us it !
Άλλο ένα ηχητικό τεστ μεταξύ των FT-991και IC-7300. Στα δικά μου αυτιά το YAESU ακούγεται καλύτερα. Ή για να το διατυπώσω διαφορετικά, ακούγεται έτσι όπως ΕΓΩ θέλω να ακούω! Τις τεχνικές παραμέτρους του IC-7300 τις διάβασα στο Sherwood Eng. Αξιολογότατες κι αρκετά επάνω από κάποια μοδέλα της YAESU. Ατυχώς μέχρι και χτες δεν είχε στην λίστα του το FT-991 για να το αντιπαραβάλω. Θα συνιστούσα ΟΧΙ βιασύνη. Μπορεί ο π/δ να είναι SDR τεχνολογίας αλλά και το hardware έχει την σημασία του. Οι περισσότεροι παραπονούνται για υπερφόρτωση της εισόδου. Αν πραγματικά είναι έτσι, ίσως η νέα παρτίδα να έχει βελτιωμένα φίλτρα στην είσοδο. Μία είσοδος "χωνί", αν μου επιτρέπετε την έκφραση, δεν διορθώνεται με κανένα software update παρά μόνο με καλύτερο σχεδιασμό φίλτρων και χρήση ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.             Στα υπέρ και στα κατά, του παρουσιαστή, όλα είναι καλά και το μόνο που διαπιστώνει είναι η έλλειψη δεύτερου κοννέκτορα κεραίας, το άμεσο ξεκίνημα του ανεμιστήρα κι ότι το έντυπο εγχειρίδιο χρήσης δεν τα καλύπτει όλα και πρέπει να ανατρέξετε στο CD! Είπαμε να αβαντάρουμε, αλλά όχι κι έτσι! 

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!