.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 9 March 2013

Ανακατασκευάζοντας τον CirKit HF PA 20W μέρος 2ον


Συνέχισα την ανακατασκευή του ενισχυτή με αντίθετη κατεύθυνση αυτήν την φορά.
Τώρα κολλούσα τα εξαρτήματα τα οποία είχα ξεκολλήσει!
Εκτός από ένα 2SC1945, ένα BD139 κι ένα BC108 όλα τ'άλλα καλά!
Καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούσα να στερεώσω την πλακέτα του ενισχυτή αν δεν είχα την ψήκτρα τρυπημένη και ψήκτρα τρυπημένη από τα μηχανήματα του κουνιάδου εναπόκειτο στο απώτερο μέλλον.
Χρησιμοποίησα λοιπόν τα δικά μου όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες.
Αφού πήρα τις μετρήσεις με laser και ποντάρισα τα σημεία με ακίδα fazer, έκανα τις τρύπες με το πρωτοποριακό δράπανο πάγκου το οποίο έχω.
Χειροκίνητο παρακαλώ!

Η φωτογραφίες εκτός των άλλων σας αποκαλύπτουν σιγά-σιγά τον νέο μου πομποδέκτη.


Τον έχω μισοτελειωμένο πάνω στον πάγκο τώρα και περιμένω τα τρανζίστορ για να ρυθμίσω τα ρεύματα ηρεμίας και να κάνω τις δοκιμές μου για να τον κλείσω και να τον βγάλω στον αέρα.

Στην λήψη τον έχω δοκιμάσει ήδη και είναι το ίδιο ευαίσθητος με το Ten-Tec OMNI V το οποίο και χρησιμοποιώ ως π/δ αναφοράς.

Στο μεταξύ επισκεύασα και το κύκλωμα ALC-SWR του Low Pass Filter με τον τρόπο τον οποίο βλέπετε στην σειρά των φωτογραφιών.
Το πρίν και το μετά!
Αυτό που δεν φωτογράφησα ήταν ο τρόπος με τον οποίο αντικατέστησα τις χαλασμένες-καμένες πίστες. 
Οι δύο μονές άκρες του πηνίο στον τοροϊδή τις κόλλησα δεξιά κι αριστερά, ενώ την μεσαία λήψη αφού την σιγούρεψα με κόλληση, κόλλησα το ένα σύρμα προς την μία κατεύθυνση και το άλλο σύρμα προς την άλλη.

Όλον τον πομποδέκτη με τις πλακέτες του και αναλυτικές οδηγίες κατασκευής του θα αναρτήσω πολύ σύντομα.
Δεν έχει γίνει όλη η κατασκευή την οποία βλέπετε από εμένα.
Το κουτί και οι περισσότερες πλακέτες είναι του G4TIE, μετις καλωδιώσεις φυσικά.
Εγώ αυτό που έκανα και κάνω είναι η αλλαγή του φις του μικροφώνου από 5πολικό DIN σε 4πολικό τύπου CB, παραγγελία-αγορά και τοποθέτηση, των 7 κρυστάλλων του Premix Unit του module 3, τοποθέτηση του LPF και φυσικά το restoration του Lin. Amp. Μαζί με ότι άλλο προκύψει. 

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!