.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 2 January 2013

2 x 6146B HF linear amplifier

update/ενημέρωση

Ένα ακόμη από τα διαμάντια της... συλλογής μου!

Ενισχυτής βραχέων με 2 λυχνίες 6146B. Δεν λιώνει το RG 213 αλλά, το πάει το... γράμμα με 120Watt!

Ζεστά και λαμπάτα για όσους ξέρουν και τα έχουν ζήσει!
Αφιερωμένη η ανάρτηση στον “λαμπάτο” που στεναχώρισα γιορτάζοντας τα γενέθλια του τρανίζστορ.
(έχω και το άρθρο με τα σχέδια και τις οδηγίες της κατασκευής. Θα το βρω και θα το αναρτήσω κι αυτό!)


Τα άρθρα με την κατασκευή και όλες τις λεπτομέρειες αυτής, θα τα διαβάσετε στο Scribd.


8 comments:

  1. Λένε περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις!
    Δεν νομίζω ότι ισχύει στην περίπτωση λαμπάτων ενισχυτών, κάνουν πολύ εξαιρετικά τη δουλειά τους.
    6146

    ReplyDelete
  2. Εγώ πάντως, δεν κλαίω καθόλου!
    Τι πάει να πει "λαμπάτος ενισχυτής";
    Υπάρχουν και άλλου τύπου;!
    Πάνω από τα 26dbw μόνο ΛΑΜΠΑ!
    Οι σχέσεις, κόστους προς απόδοση, ευκολίας κατασκευής και απλότητας κατασκευής, συνηγορούν υπέρ της λυχνίας,
    άσε που εγώ δεν θέλω να τα βλέπω αυτά τα πράγματα του σατανά του QRO!!!

    Ο υψών την ισχύν εις QRO ταπεινωθήσεται ο δε χαμηλός QRP κατακτήσει την Βασιλείαν των... αιθέρων!

    ReplyDelete
  3. Χμμμμμμμ, με έκανες να τσιμπίσω ομολογώ...

    Επίσης λέει ο ψαλμωδός,
    μακάριοι οι πτωχοί τω ανοδικω ρεύματι, οτί αυτοί κληρονομήσουσιν.... άδειο log !!!!!
    Καλή χρονιάαααααα!!

    ReplyDelete
  4. Κάτι τέτοια γράφουν οι "ψαλμωδοί" και τους λένε ραδιοταλιμπάνους!
    Την εποχή της Τριόδου του Lee de Forest το πτωχό ανοδικό συνεπάγετο πτωχό log.
    Την σήμερον ημέρα, το μόνο πτωχό ανοδικό ρεύμα είναι το ρεύμα ηρεμίας!
    Από εκεί και μετά, όταν ανοίξει ο άλλος ο διακόπτης, τραγουδούν ακόμα και τα τσιγκόφυλα από το ρέφιασμα!!!

    Χρόνια Πολλά Μιχάλη, με υγεία και ηρεμία!!!

    ReplyDelete
  5. ΚΑΙ 'ΣΥ ΡΕ ΤΑΚΗ...ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ,ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ....ΚΑΡΔΙΑΚΟ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Ο ...ΛΑΜΠΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ'ΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΟΥ!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ (ΚΑΙ ΜΗ!!)...
    73 DE SV2LLJ

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και για την χρονιά.

    Ε, τι να κάνω;
    Αφού του της έπεσα άσχημα με το τρανζίστορ/αντικαταστάτη, έπρεπε να επανορθώσω τιμητικά!

    ReplyDelete
  7. Χρόνια Πολλά

    με έχουν αγκαρέψει να μαζεύω υπογραφές (για την Σκωτία βρε μαμώ το)

    http://www.change.org/petitions/first-minister-alex-salmond-stop-the-reckless-siting-of-wind-turbines-in-scotland-s-scenic-landscapes?utm_campaign=petition_created&utm_medium=email&utm_source=guides

    ReplyDelete
  8. Τάκη καλησπέρα

    Συγχαρητήρια για το blog σου.Θέλω να σε ρωτήσω κάτι,καθώτι εραστής της 6146:Μπορεί να σχδιαστεί linear με την 6146 στα 2m?Παλιά είχα ασχοληθεί με αυτήν αλλά σε άλλες...."μπάντες".Σκέφτομαι να τις ξεθάψω σιγά σιγά και μήπως έκανα κάτι για τους 144 ΜΗΖ.Πιστεύεις ότι μπορούν να δουλέψουν PushPull ή παράλληλα?

    SV1EDG

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!