.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 7 January 2009

Gamma Match & T Match συνέχεια

Διαβάζω, σε διάφορα ιστολόγια ραδιοερασιτεχνικού περιεχομένου, διάφορες θεωρίες γύρω από κεραίες. Δεν έχει σημασία το τι πιστεύω και πια είναι η γνώμη μου!
Το θέμα είναι ένα.
Τα γραφόμενα είναι αποκυήματα της φαντασίας του αρθρογράφου ή αναφέρονται σε κάποιο βιβλίο?
Όπως δηλώνω και στο προφίλ μου, δύο είναι τα βιβλία στα οποία αναφέρομαι.
Το ένα είναι το Antenna Handbook της ARRLτο επωνομαζόμενο και «Ευαγγέλιο» και το δεύτερο είναι του Les Moxon το HF Antennas for all locations!
Υπάρχουν πάμπολλες μελέτες όπως αυτές του L.B.Cebik W4RNL, τα δύο όμως προαναφερθέντα βιβλία είναι η κορυφή και πρέπει να υπάρχουν στην βιβλιοθήκη σας, είτε ξέρετε Αγγλικά είτε όχι!!!
Διαβάζω λοιπόν στο «Ευαγγέλιο» 19η έκδοση στο κεφάλαιο 26 και στην σελίδα 9 σχετικά με το
gamma match.
Το μήκος του Α θα πρέπει να είναι το 0.04 με 0.05 του μήκους κύματος.
Το μήκος του Β θα πρέπει να είναι το 0.007 του μήκους κύματος.
Η διάμετρος του gamma match στοιχείου θα είναι 1/3 με ½ της διαμέτρου του εκπέμποντος στοιχείου.
Η απαιτούμενη χωρητικότητα θα πρέπει να είναι 7pf ανά μέτρο μήκους κύματος.
Αυτά γράφουν τα βιβλία, αυτά σας λέω κι εγώ!
Διαφόρων λογιών θεωρίες από διάφορους δεν με απασχολούν και το μόνο το οποίο έχω να σχολιάσω είναι ότι: «η πολλή η θεωρία καταντάει λαλακία»!

1 comment:

  1. Εχω διαβασει αρκετα αρθρα που γραφεισ γνωριζεις πολλα και χρησιμα για οσους θελουν να μαθουν θελω τη βοηθεια σου αν μπορεισ για την προσαρμογη της κεραιας 13β2 της CUSH CRAFT
    73
    SV7JLA
    mihalis_karakolidis@yahoo.gr

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!