.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 9 August 2010

Οι αλήτες του 14.285MHz με χαρακτηριστικά! (για λίγο ακόμα)

-->
Εάν κάποιος από τους γνωστούς θαμώνες του 14.285MHz έχει κάποια ένσταση ή αντίρρηση για την ορθότητα των Ραδιοερασιτεχνικών γνώσεών μου, τις οποίες μεταφέρω σε αυτό το ιστολόγιο, ευχαρίστως να το κουβεντιάσω μαζί του επί τεχνικής βάσεως!
Στους αλήτες γιδοβοσκούς όμως του 14.285MHz οι οποίοι με κακολογούν και ψεύδονται ασύστολα έχω κακά μαντάτα!
Για αρκετά χρόνια τώρα μετέχω αδιάλειπτα στις Ραδιοερασιτεχνικές Εκδηλώσεις (Ham-Fests) και φωτογραφίες της συμμετοχής μου αναρτώνται σε αυτό το ιστολόγιο.
Τα περισσότερα από αυτά τα ραδιοερασιτεχνικά βοθρολύμματα περνούν από τον πάγκο μου και κατά προέκταση τους βλέπω και με ΒΛΕΠΟΥΝ!
Αν νομίζουν ότι όσα μου καταμαρτυρούν εις τον "αέρα", εκθέτοντάς με παγκοσμίως,  είναι αλήθεια, δεν έχουν παρά να τα επαναλάβουν ΔΗΜΟΣΙΑ μέσα στον χώρο της Εκδήλωσης!
Δεν τολμούν όμως τα κατακάθια της Ραδιοερασιτεχνικής κοινότητας, οι περιθωριακοί αυτοί αλήτες, οι άνανδροι και θρασύδειλοι "μάγκες του πρωκτού" να αρθρώσουν λόγο ΔΗΜΟΣΙΑ για έναν και μοναδικό λόγο.
ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ!!!
Έχω βαρεθεί να απολογούμαι για τις κακοήθειές σας και νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να σας κάνω να νοιώσετε κι εσείς τις συνέπειες από τις ύβρεις σας.
Βρωμερά σκουλήκια, έρπετε και αφήνετε τα σάλια σας τις ακαθαρσίες σας και την κακοσμία σας ως μοναδικό ίχνος της ύπαρξής σας. Μερικές σταγόνες βροχής και μια ελαφριά αύρα αρκούν να εξαφανίσουν τα όποια ίχνη σας!
Συνεχίστε να εμείτε τα βοθρολύμματα της νοσηρής σας φαντασίας και ευχηθείτε να μην αηδιάσει με σας, κάποιος συνάδελφος Ραδιοερασιτέχνης και καταθέσει ΕΝΟΡΚΩΣ όλα όσα ψεύδη, σας έχει ακούσει  να μου επιδαψιλεύετε όλα αυτά τα χρόνια!  
Δεν μπορώ να σκεφτώ τι ακριβώς θα σας ζητήσω σ’ εκείνη την περίπτωση αλλά το σίγουρο είναι ότι αν το Δικαστήριο σας καταδικάσει έστω και μία ημέρα, ακριβώς επειδή εσείς ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙΤΕ, θα ζητήσω να σας αφαιρεθούν τα χαρακτηριστικά και θα σας στείλω στους 6μιση να μιλάτε με τον Τιραμόλα-Πορδαμόλα γιατί κι εσείς, "μαγκιά, κλανιά κι απόστημα" είσαστε!
Αν ήδη δεν το έχετε καταλάβει, ξεκινώ την σύγκρουση ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ!
Λεκτική, έγγραφη ή άλλη!
Εγώ είμαι έτοιμος.
Εσείς?

Τάκης Περρέας
Ραδιοερασιτέχνης SV3AUW

υ.γ. Δεν γράφω κάτι για τις μανάδες σας και για όλο σας το σόι, γιατί, σέβομαι αυτό το ιστολόγιο το οποίο χτίζω ημέρα με την ημέρα!
Γιατί εξ άλλου να στερήσω την "χαρά" από τους 6μισάρηδες όταν μάθουν ποιοι είσαστε και με ποιόν τρόπο καταλήξατε εκεί!!!

28 comments:

  1. Τακη Πορδαμολα η δυσοσμια του Blog σου εχει φτασει μεχρι εξω απο τα ορια των ραδιοερασιτεχνικων συχνοτητων με αναρτησεις οπως η παρουσα με απιστευτες χυδαιολογιες που για εσενα βεβαιως μπορει να ειναι προσφυλεις διοτι προφανως ετσι συνηθηζεις να μιλας στο σπιτι σου, ομως οταν καταλαμβανεις ενα βημα και μιλας Δημοσια θα επρεπε να εισε πιο προσεκτικος στις εκφρασεις σου.
    Διοτι με αυτο τον τροπο που συνηθιζεις να εκφραζεσαι και δικιο να εχεις , το χανεις.
    Ενας ασχετος επισκεπτης αυτου του Νηματος οπως εγω , χωρις να μπορει να καταλαβει τι εχει προηγηθει βλεπει τον υπευθυνο αυτου του Βlog να βριζει αισχρα.
    Δεν με ενδιαφερει εμενα προσωπικα τι προηγουμενα εχεις με τους κυριους του 14285 , εκεινο που εμενα με αφορα ειναι στο βρωμερο σου στομα να μην πιανεις ποτε το ονομα μου.
    Ξεφτιλιστικες και την προηγουμενη φορα που επιασες το ονομα μου στο στομα σου και θα επρεπε να ειχες βαλει μιαλο αλλα απ οτι αποδικνειεται ο αμθρωπος γενιεται δεν γινεται.
    Η Μαγγια σου θα φανει μονο οταν αναφερθεις ονομαστικα σε αυτους που εχεις διαφορες.
    Και να ξερεις οτι δεν τους υποτιμας καθολου οταν τους στελνεις να μιλανε μαζι μου, διοτι οταν στις Ρασιοερασιτεχνικες συχνουητες μιλανε με ανθρωπους σαν και εσενα με ενα στομα ΒΟΘΡΟ φυσικα θα προτιμουσαν να μιλησουν μαζι μου.
    Αν θελεις πραγματικα να κανεις κατι καλο για τον Ραδιοερασιτεχνισμο Περιορισου στα προβληματα των ραδιοερασιτεχνικων συχνοτητων και βελτιωσε τις εκφρασεις σου διοτι μονο ετσι θα βρεις το δικιο σου.
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙΡΑΜΟΛΑ

    ReplyDelete
  2. Τακη Πορδαμολα η δυσοσμια του Blog σου εχει φτασει μεχρι εξω απο τα ορια των ραδιοερασιτεχνικων συχνοτητων με αναρτησεις οπως η παρουσα με απιστευτες χυδαιολογιες που για εσενα βεβαιως μπορει να ειναι προσφυλεις διοτι προφανως ετσι συνηθηζεις να μιλας στο σπιτι σου, ομως οταν καταλαμβανεις ενα βημα και μιλας Δημοσια θα επρεπε να εισε πιο προσεκτικος στις εκφρασεις σου.
    Διοτι με αυτο τον τροπο που συνηθιζεις να εκφραζεσαι και δικιο να εχεις , το χανεις.
    Ενας ασχετος επισκεπτης αυτου του Νηματος οπως εγω , χωρις να μπορει να καταλαβει τι εχει προηγηθει βλεπει τον υπευθυνο αυτου του Βlog να βριζει αισχρα.
    Δεν με ενδιαφερει εμενα προσωπικα τι προηγουμενα εχεις με τους κυριους του 14285 , εκεινο που εμενα με αφορα ειναι στο βρωμερο σου στομα να μην πιανεις ποτε το ονομα μου.
    Ξεφτιλιστικες και την προηγουμενη φορα που επιασες το ονομα μου στο στομα σου και θα επρεπε να ειχες βαλει μιαλο αλλα απ οτι αποδικνειεται ο αμθρωπος γενιεται δεν γινεται.
    Η Μαγγια σου θα φανει μονο οταν αναφερθεις ονομαστικα σε αυτους που εχεις διαφορες.
    Και να ξερεις οτι δεν τους υποτιμας καθολου οταν τους στελνεις να μιλανε μαζι μου, διοτι οταν στις Ρασιοερασιτεχνικες συχνουητες μιλανε με ανθρωπους σαν και εσενα με ενα στομα ΒΟΘΡΟ φυσικα θα προτιμουσαν να μιλησουν μαζι μου.
    Αν θελεις πραγματικα να κανεις κατι καλο για τον Ραδιοερασιτεχνισμο Περιορισου στα προβληματα των ραδιοερασιτεχνικων συχνοτητων και βελτιωσε τις εκφρασεις σου διοτι μονο ετσι θα βρεις το δικιο σου.
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙΡΑΜΟΛΑ

    ReplyDelete
  3. Τιραμόλα-Πορδαμόλα, το στόμα σου πετάει φωτιά!
    Να ψήσω ένα λουκάνικο?
    Άντε πάγαινε από δω ρε ΑΝΩΝΥΜΕ κοπρίτη που θέλεις να μου δώσεις και μαθήματα ήθους και "Μαγγιας"!
    Μόνο και μόνο για την παραποίηση του ψευδώνυμού, σου κάνεις του κόσμου την φασαρία.
    ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ!
    Εγώ, αν τολμήσω να αναφερθώ στα γνωστά callsigns, αφού κανένας δεν καταθέτη ενόρκως αυτά που ακούγονται, θα βρεθώ ο ίδιος κατηγορούμενος!
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
    Μάλλον πρέπει να σου ζητήσω συγνώμη που σε "έβρισα" νωρίτερα.
    Ας μην έχω και μεγάλες απαιτήσεις από εσένα.
    Ένας 6μισάρης είσαι κι εσύ!

    ReplyDelete
  4. Α!
    Μην μου τα στέλνεις διπλά τα σχόλια!
    Αν δεν μπορείς να το καταπολεμήσεις, καλό είναι να ζητήσεις βοήθεια ειδικού, πριν να είναι αργά!

    ReplyDelete
  5. Κανε μια Αυτοκριτικη και αναρωτησου.
    Γιατι κανεις δεν καταθετει ενορκως;
    Γιατι κανεις δεν συνυπογραφει τις αποψεις σου.
    Μηπως αποτελεις μειοψηφια;
    Γιατι ολοι εχουν φυγει απο τις Ραδιοερασιτεχνικες συχνοτητες;
    Κανε την αυτοκριτικη σου και οτι ειναι να κανεις καντο σωστα!!!
    Κανε επιτελους κατι σωστο για τον Ραδιοερασιτεχνισμο.
    ΟΝΟΜΑΤΑ οχι μισες δουλειες, οχι αοριστες βρισιες.
    Κανε Κατι που θα ξαναφερει τον κοσμο μεσα στις Ραδιοερασιτεχνικες συχνοτητες.
    Και κυριως Εαν ειναι δυνατον σε παρακαλω οτι κανεις καντο γρηγορα.
    Γρηγορα γιατι εκει στους εξιμιση εχουμαι αρχισει να πασχουμαι απο υπερπληθυσμο.
    Δεν σου ζητησε κανεις να κανεις τον Ηρωα , εσυ το ξεκινησες , αλλα απ οτι φαινεται δεν εχεις το θαρος της γνωμης σου.
    Μα γιατι;
    Δεν εχεις το δικιο με το μερος σου;
    Αν εχεις το δικιο με το μερος σου δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα!
    Τραβα γροθια στο μαχαιρι.
    Παψε να βριζεις Αοριστως και γινε συγκεκριμενος.
    Σε ποιους απευθυνωνται αυτες οι βρισιες, ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ!
    Αν δεν μπορεις σημαινει οτι δεν ειναι για σενα ο ρολος του Ηρωα.
    Βουλωσε το βρωμικο το στομα σου και τραβα για ψαρεμα, εκει ισως να εχεις καλυτερα αποτελεσματα!
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙΡΑΜΟΛΑ

    ReplyDelete
  6. «Τιραμόλα» ακόμα κι αν διαβάζεις, δεν καταλαβαίνεις και με κουράζεις!
    Ζητώ εγώ κάπου «ένορκη συνυπογραφή» των απόψεών μου?
    Κάποιοι «γνωστοί-άγνωστοι» γιδοβοσκοί μη έχοντας τρόπο να με αντικρούσουν ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ, ψεύδονται ασύστολα εν γνώσι τους καταλογίζοντάς μου φανταστικές κατηγορίες!
    Αυτήν την μαρτυρία ζητώ!
    Σου επαναλαμβάνω ότι εσύ εδώ έχεις λόγο, εκεί που εγώ, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ακούω!
    Αν τολμήσω μόνος μου και χωρίς μάρτυρες να τους καταγγείλω, θα βρεθώ ο ίδιος κατηγορούμενος.
    Τα περί «ηρωισμού», «θάρρους» και «ψαρέματος» είναι τα γνωστά «αέρια»! Δεν σε παρεξηγώ!!!
    Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου για την «γροθιά στο μαχαίρι». Υπομονή!
    Δείχνεις ότι είσαι ένας ακόμα αναγνώστης του ιστολογίου μου και αυτό μου κινεί την περιέργεια.
    Τόσες και τόσες τεχνικές αναρτήσεις κι εσύ με τα τρία ή και παραπάνω πτυχία στα Ηλεκτρονικά δεν έχεις σχολιάσει τίποτα. (Μα ποιος είμαι? Η ΔΟΜΗ!!!)
    Αντίθετα σκαλώνεις και σχολιάζεις χωρίς καλά-καλά να έχεις κατανοήσει την ανάρτηση, αρκεί μόνο να γράφει το ψευδώνυμό σου!
    Γιατί κόπτεσαι τόσο πολύ για το καλό των ραδιοερασιτεχνών? Θεωρείς ότι με το nick Τιραμόλας και τα μεγάλης διάρκειας μικρόφωνα προάγεις τον Ραδιοερασιτεχνισμό?
    Εκπέμποντας εκτός Ραδιοερασιτεχνικού Πλάνου σε συζητήσεις του τύπου «ότι του φανεί του Λολοστεφανή», δίνεις σωστές βάσεις και αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση από τους νέους Τεχνικά σκεπτόμενους?
    Η μέγιστη διαφορά μας είναι ότι εγώ γράφω (ό,τι κι αν γράφω) και παρουσιάζομαι ΔΗΜΟΣΙΑ εκεί που εσύ κρύβεσαι πίσω από το όνομα ενός καρτούν!
    SV3AUW

    ReplyDelete
  7. Ο τιραμολα διορθωσε τα ορθογραφικα του λαθη εβαλε μαλλον word

    ReplyDelete
  8. Μην τρωγεστε σαν τα κοκορια χομπυ ειναι ο ραδιοερασιτεχνισμος και εξηπηρετει την ψυχικη μας υγεια με τα οσα προβληματα εχει ο καθενας μας

    ReplyDelete
  9. Η ορθογραφία δεν με πειράζει όσο οι ασύντακτες σκέψεις και η ασυνάρτητη λογική!

    ReplyDelete
  10. RF Dreams - sw1eix
    Δεν είμαι "κόκορας" για να τσακώνομαι σαν τέτοιος, ούτε έχω προσωπικά προβλήματα!
    Αν διάβαζες την ανάρτηση καλύτερα, θα καταλάβαινες ότι κάποιοι άλλοι μου δημιουργούν σοβαρά προβλήματα όχι επί του Ραδιοερασιτεχνισμού, και σε αυτούς αναφέρομαι!
    Ο ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΜΠΥ και το χόμπυ αυτό, δεν με αφήνουν να κάνω κάποιοι αλήτες αντικρούοντας τα επιχειρήματά μου με ασύστολα και μειωτικά ψεύδη!
    Συμβουλές και παραινέσεις έχω δεχτεί αρκετές και μπούχτισα!
    Καμιά ένορκη κατάθεση υπάρχει?

    ReplyDelete
  11. Δεν ειμαι Αναγνωστης του μπλοκ σου το Google με φερνει εκει οπου αναφερεις το ονομα μου και με εκπλήσει το γεγονος οτι αναφερεσε στο ονομα μου χωρις να εχω καμοια σχεση με τα προβληματα που σε απασχολουν.
    Δεν μπορεις αγορι μου να λυσεις τα προβληματα που σε απασχολουν χωρις να αναφερεις το ονομα μου;
    τοσο εντυπωση σου εχω κανει και αναφερεσαι συνεχεια σε εμενα;
    Κανεις παραδειγμα σαν μερικους που πιστευουν οτι για ολα φταιει η κυβερνηση!
    Δεν φταιει η κυβερνηση εαν ζει αηομα η πεθερα σου , η εαν Γκαστρωθηκε η κορη σου.
    Λοιπον επειδη υπαρχουν καλυτερα πραγματα να ασχοληθεις παψε να κανεις αναφορες στο ονομα μου γιατι αυτο το Google παναθεματο τα ανακαλυπτει ολα και με φερμει κοντα σου, ορεξη εχεις;
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙΡΑΜΟΛΑ

    ReplyDelete
  12. Καλά ρε "τιραμόλα", όλη μέρα στο Google είσαι?

    Κανονκά έπρεπε να μου πεις ευχαριστώ που σε έχω σαν σημείο αναφοράς για τους παράνομους 6μισάριδες!

    Για την ταμπακιέρα βέβαια ούτε λόγος.
    Είναι που δεν καπνίζω...

    ReplyDelete
  13. τακη πιστευω πως για το χαλι του 14 285 δεν εχει καμμια σχεση ο τιραμολα ουτε οι εξαμισαρηδες.
    προσωπικα οσοι βγαινουν στα παρανομα δεν με αφορουν ουτε με ενοχλουν αρκει να μην κανουν qrm. πχ ο γνωστος και μη εξαιρεταιος με το "συστηματακι" του στο 146225 και 146250 ενοχλει το downlink του ΑΟ7. σε αυτη τη περιπτωση ναι εχω ενα θεμα. ομως περα απο αυτο δεν με ενοχλει . ο καθενας αυτοπροσδιοριζεται οπως νομιζει καλυτερα. και αν το θελεις δεν ειναι δικια μας δουλεια να το στηλιτευσουμε. δεν ειναι αματερικη ζωνη δεν μας αφορα ΤΕΛΟΣ. τα κακως κειμενα ομως τοθ 14285 μας αφορουν γιατι οπως εχω πει και παλαιοτερα εαν εσυ θελεις να κανεις το ονειρο σου δε μπορει να στο χαλαει ο αλλος που θελει να κανει το δικο του ονειρο... αυτο. και σε οτι αφορα το 14285 με βρισκεις συμφωνο απολυτως. για τους εξιμηση τακη ειναι κατι που δε μας αφορα και δεν νομιζω οτι εχει νοημα να κανεις επιθεση σε καποιον που στο κατω κατω δε σε ενοχλει...
    73 sw1jgw - jimmy

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα Δημήτρη!
    Πιστεύω οι διακοπές σου να ήταν ευχάριστες και με αρκετή δόση Ραδιοερασιτεχνισμού!!!
    Δημήτρη μου ποσώς και με ενδιαφέρει τι γίνεται και με ποιόν τρόπο γίνεται, στους 6μιση, αφού πραγματικά δεν ενοχλεί.
    Θα έπρεπε την ΥΠΟΣΧΕΣΗ μου, να την σταματήσω εκεί και όχι να χαρακτηρίσω έναν χαρακτήρα των 6μιση σαν "τιραμόλα-ποραδμόλα"!
    Έχω ακούσει (και αναγνωρίσει) αρκετούς ραδιοερασιτέχνες στην συχνότητα των 6.710Mhz να τον εκθειάζουν ως "σωστό ραδιοερασιτέχνη"!!!
    Εγώ θα τους αμφισβητήσω???
    73 φίλε!

    ReplyDelete
  15. μια χαρα βγηκα απο 800μ υψομετρο και εκανε μερικα τροπο στα 2μ. εγω λεω παντως πως αν δε σαρεσει το 6.710 και οσα λεγονται εκει μπορεις απλα να μην ακους. το προβλημα ειναι αυτα που γινονται εντος... εκει πρεπει να κανουμε μια προσπαθεια να βελτιωσουμε την κατασταση. τις προαλες ημουν με την αραβωνιαστικια μου στο αυτοκινητο και ακουγα 145.400. το καναλι στο οποιο βγαινω και ομιλω. ξαφνικα ακουσα μια συζητηση για μπουρδελοτσαρκες και τραβεστι... και μαλιστα απο επωνυμους συναδελφους κατηγοριας 1 ( μην ξανακουσω τις αηδιες περι φιλτραρισματος των ερασιτεχνων μεσω κωδικα μορς γιατι θα γελαω τρεις βδομαδες) οπως καταλαβαινεις εγινα ρεζιλι... Προσωπικα τετοια συζητηση δεν εχω ακουσει στο 6.710 και λυπαμαι που το λεω αυτο....
    sw1jgw

    ReplyDelete
  16. Δημήτρη μου γειά και πάλι!
    Ατυχώς το "δικό σου" περιστατικό έχει συμβεί, το 2004 αν θυμάμαι καλά, στο 14.285MHz στον SV1OE από τον γνωστό και μη εξαιρετέο AA8OV.
    Το ξέρεις πολύ καλά ότι εγώ προσωπικά, δεν έχω κανενός είδους ενδοιασμό για τους SW. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα άτομα ανάμεσά των με πολύ γνώση και ικανότητα. Υπάρχει όμως κι ένα ολόκληρο background νοοτροπίας και αντίληψης για να την ραδιοερασιτεχνικά παραβατική συμπεριφορά αρκετών εξ αυτών αλλά, αυτό είναι μια ανάρτηση από μόνο του!
    Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!
    73

    ReplyDelete
  17. ξερεις ειναι κατι που ολοι το εχουμε βιωσει... δε θελω απλα να τους διασυρω αν και επειδη το 145400 ειναι καναλι με κοσμο σιγουρα το ακουσαν και αλλοι το συμβαν. το οποιο πρεπει να εγινε αν θυμαμαι καλα τελη ιουλιου εφετος. η αρχες αυγουστου. δε μιλαω για περυσινα ξινα σταφυλια. ξερεις δυστυχως οι περισσοτεροι sw ειναι ανεκπαιδευτοι.. ομως εχουν το καλο οτι αν πεις κατι το δεχονται.
    καλες διακοπες και οταν ερθω και εγω πισω και εισαι αθηνα να πιουμε ενα καφεδακι σο μοναστηρακι...

    ReplyDelete
  18. Βεβαίως να πιούμε!
    Πιστεύω να με γνωρίσεις εσύ γιατί εγώ δεν κατάλαβα με ποιόν έχω την τιμή να ομιλώ!

    ReplyDelete
  19. ειμαι απο την παρεα των παιδιων που κανουμε σατ. ειχες ερει στ παλια μου δουλεια στα ιλισσια και ηπιαμε καφε...με τα σακιδια

    ReplyDelete
  20. Ωραία!
    Απο Δευτέρα λοιπόν θα το πιούμε το καφεδάκι.

    ReplyDelete
  21. edw eiste oloi giata sidera!!!!!!
    perastika sas

    sv9akh

    ReplyDelete
  22. Ευχαριστώ πολύ.
    Να μας ξανάρθετε!

    ReplyDelete
  23. Κοίτα ποιός μιλάει ο ΤΙΡΑΜΟΛΑ!, αγράμματος δημόσιος υπάλληλος που με 2,5KW!!! εκπέμπει σε συχνότητες που μπορεί να κάνει ΖΗΜΙΑ σε υπηρεσίες. Τιραμόλα θυμήσου το ξύλο που έφαγες και ΣΚΑΣΕ!

    ReplyDelete
  24. Χτύπησαν τον TIR-αμόλα?
    Θα πρέπει να έκανε πολύ θόρυβο ε?

    ReplyDelete
  25. Πάλι ασχολείστε με το όνομα μου!
    Αυτό βεβαία εμένα μου δίνει ιδιαίτερη αξία και με χαροποιεί ιδιαιτέρως.
    Το ανυσηχιτικο για εμένα θα ήταν να μην ασχολείτο κανείς μαζί μου.
    Πολλές φορές έχω μάθει για εμένα πράγματα που δεν τα γνωρίζω ούτε εγώ!!!
    Πολύ αξία μου δίνεται και θα καβαλισω και εγώ το Καλάμι και θα νομίζω ότι κάποιος είμαι!
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙΡΑΜΟΛΑ

    ReplyDelete
  26. ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ....ΤΟΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΙΡΑΜΟΛΑ.......ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ...ΕΞΑΧΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ Ν.1579/2002 ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΕΔΩ.....ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ.......

    ReplyDelete
  27. Μέσα από την αντιπαράθεση με τον TIR-αμόλα βγήκαν μερικές ταχνικές πληροφορίες.
    Έπειτα αν δεν απαντάς στον κάθε "τιραμόλα", η βλακεία πολλαπλασιάζεται :(

    ReplyDelete